Agentia de strategie si manifestare de brand Rusu+Bortun Brand Growers a realizat campania de comunicare pentru TEDx Bucharest, 2010.

TEDx este un eveniment international de tehnologie, entertainment si design organizat la Bucuresti pentru cea de-a doua oara si reuneste unii dintre cei mai importanti ganditori, speakeri, oameni de business, sportivi si oameni remarcabili din lumea larga.

Rusu+Bortun Brand Growers au fost abordati de catre organizatori cu misiunea de a realiza campania de comunicare a acestui eveniment, campanie ce trebuia sa “explice” evenimentul si sa-i creasca gradul de awareness in vederea vanzarii unui numar triplu de bilete fata de editia din 2009.

Provocarea acestui proiect a constat in alegerea mesajului campaniei. Insusi faptul ca TED este un brand foarte bine construit, bazat pe un concept exceptional - “Ideas worth spreading” - a constituit cea mai mare dilema. Ce ai fi putut sa comunici in conditiile in care orice beneficiu al TED era la fel de convingator si atragator ca urmatorul?

In cele din urma, solutia a fost simpla: “Nu am dorit sa explicam TEDx intrucat el ofera cate ceva diferit oricarui participant, vorbitor sau simplu privitor. Astfel, cea mai simpla cale sa devii fan este pur si simplu sa urmaresti unul dintre discursuri. Ar fi fost pacat sa-l claustram intr-un singur concept - oricat de iscusit ar fi. Ne-am dat seama ca, pana la urma, e “un spectacol de idei” - concept ce a fundamentat executiile: moduri diferite si interesante de a chema oamenii la ceva diferit si interesant. Am spus multe despre TED, din perspective diferite, pe tonuri diferite, toate la fel de adevarate”, explica Ileana Chemenschi, Brand Consultant la Rusu+Bortun Brand Growers.

Din punct de vedere al executiilor, proiectul TEDx a fost unul extrem de frumos: ”Nu toate zilele sunt la fel in viata de agentie. Sunt speciale zilele in care intra pe usa un brief ce creeaza entuziasm. Ca un client atipic intr-un magazin, un connoisseur, genul “open minded” pe care vrei sa-l servesti cat mai des. Asa a fost TEDx. Stiam ca va naste pasiuni insa nivelul de entuziasm generat a fost chiar peste asteptarile mele”, declara Marc Bortun, Senior Designer & Creative Partner la Rusu+Bortun Brand Growers.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.