NNC Services, companie romaneasca de consultanta in marketing si management, lanseaza pe piata un program prin care ofera clientilor servicii punctuale de relatii publice. Intitulat "PR as a service", programul targeteaza agentiile de publicitate full service, web, creatie sau comunicare care nu au in componenta o divizie de relatii publice si care nu doresc sa isi externalizeze tot PR-ul, au explicat reprezentantii NNC. Un target secundar al "PR-ului la cerere" ofer
NNC Services, companie romaneasca de consultanta in marketing si management, lanseaza pe piata un program prin care ofera clientilor servicii punctuale de relatii publice. Intitulat "PR as a service", programul targeteaza agentiile de publicitate full service, web, creatie sau comunicare care nu au in componenta o divizie de relatii publice si care nu doresc sa isi externalizeze tot PR-ul, au explicat reprezentantii NNC.

Un target secundar al "PR-ului la cerere" oferit de agentie sunt clientii finali, in special clienti medii si mici.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.