23 Martie 2010 , 10:49 in CorporateNews
Agentia 2activePR gestioneaza din luna februarie a acestui an conturile de PR ale celor doua mall-uri dezvoltate de turcii de la Anchor Grup, respectiv Bucuresti Mall si Plaza Romania.

Agentia 2activePR gestioneaza din luna februarie a acestui an conturile de PR ale celor doua mall-uri dezvoltate de turcii de la Anchor Grup, respectiv Bucuresti Mall si Plaza Romania.

Agentia a castigat pitchul organizat la inceputul acestui an si va oferi pana in 2011 servicii de PR, strategie si consultanta pentru mallurile Anchor Grup. 2activePR se va ocupa si de implementarea unor proiecte specifice pentru social media.

„Am solicitat in brieful inaintat agentiilor o viziune strategica pentru toate brandurile Anchor Grup. Am apreciat abordarea 360 si interactivitatea conceptelor prezentate de 2activePR. Diferentierea fata de celelalte agentii participante la pitch a fost data si de dezvoltarea unei platforme de comunicare digitala, care constituie pentru noi o prioritate in 2010”, a declarat Anda Marinescu, Marketing Director al Anchor Grup.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului 2activePR a castigat contul Anchor Grup.