Agentia de relatii publice SmartPoint a raportat in 2009 afaceri de circa 3,23 milioanei lei (761.000 euro), in crestere cu 8% in lei fata de anul precedent, cand incheiase anul cu venituri de 3,06 mil. lei (831.000 euro). In euro, afacerile au scazut cu 6%. Obiectivul pentru anul in curs este o crestere moderata a afacerilor, a declarat pentru DailyBusiness.ro Catalin Patrasescu, managing partner Smart Point. "Am reusit in 2009 sa ne pastram un nivel al afacerilor relativ similar
Agentia de relatii publice SmartPoint a raportat in 2009 afaceri de circa 3,23 milioane lei, in crestere cu 6% in lei fata de anul precedent, cand incheiase anul cu venituri de 3,06 milioane de lei. In euro, afacerile au scazut cu 8%. Obiectivul pentru anul in curs este o crestere moderata a afacerilor, a declarat Catalin Patrasescu, managing partner Smart Point.

"Am reusit in 2009 sa ne pastram un nivel al afacerilor relativ similar anului anterior, cu o crestere mica de 6% de la 3,06 milioane lei in 2008, la 3,23 milioane. Este un rezultat bun, realizat cu eforturi semnificative in conditiile de piata date", a precizat seful agentiei.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.