Business Magazin prezinta cartea "Marile esecuri ale unor branduri renumite", scrisa de Matt Haig si aparuta la Editura Meteor Press, Bucuresti.

"De ce are succes cartea? N-am nici cea mai mica idee. Ba nu, nu-i chiar asa, am o idee: din cauza esecurilor. Oamenilor le place sa afle despre esecuri – nimic mai simplu. In special le place sa afle despre esecurile din lumea afacerilor", explica Matt Haig.

Cand branduri precum Colgate, Dell, Exxon, Ford, Harley Davidson, Heinz, IBM, Intel, Kellog's, Kodak, Levi's, McDonald's, Procter & Gamble, Polaroid, Sony, Unilever, Coca-Cola sau Pepsi cunosc custul amar al insuccesului, lumea este dornica sa afle toate amanuntele.

pr,mediapub,Colgate Palmolive,Dell,Ford,Harley Davidson,Harley-Davidson,IMB,Intel,Kellog's,Kodak,Levi's,McDonald's,Procter&Gamble,

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Businessmagazin.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.