3 Ianuarie 2008 , 09:18 in CorporateNews

Coca-Cola North America a incheiat un parteneriat pe doi ani cu postul ExerciseTV, o retea video-on-demand (televiziune la cerere), parteneriatul avand ca scop promovarea unor produse precum apa, bauturile carbogazoase, energizantele si a altora, mai putin cele care contin coca, anunta Wall-Street.

ExerciseTV va integra in emisiuni mesaje de brand si informatii despre produsele gigantului american.

pr,mediapub,Coca Cola,ExerciseTV,

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului ExerciseTV promoveaza brandul Coca-Cola.