5 Decembrie 2007 , 15:25 in CorporateNews

Potrivit Capital, Peroni Nastro Azzurro, marca super-premium din portofoliul SABMiller, a lansat in Romania o noua campanie de comunicare globala, Calendario Peroni, in care a investit peste 50 milioane dolari.

SABMiller este unul dintre cei mai mari producatori de bere din lume.

pr,mediapub,SABMiller,Peroni Nastro Azzurro,

Citeste articolul integral pe Capital.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Peroni Nastro Azzurro investeste 50 mil. dolari in comunicare.