18 Octombrie 2007 , 10:21 in CorporateNews

Potrivit Wall-Street, dupa ce companii precum Microsoft, Google sau Boeing au oferit exemple etalon in blogging, companiile romanesti au inceput si ele sa prinda miscarea. Una dintre concluziile la care s-a ajuns in cadrul unui seminar organizat de Evensys, la conferinta Toolbox Online Communication, a fost "Nu iti face blog de companie daca nu ai ce sa comunici.".

Mirona Iliescu, Managing Partner al companiei Artemis, spune ca exista sase tipuri de bloguri de companie, impartite in doua categorii: bloguri corporate externe si interne.

In prezent, 8% din companiile care se regasesc in topul Fortune 500 au bloguri.

blog,microsoft,google,Boeing,Toolbox Online,

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Companiile comunica tot mai mult cu ajutorul blogurilor.