Potrivit Comunicate de Presa, Petrom, cea mai mare companie romaneasca, a lansat o revista pentru angajati, in colaborare cu agentia de comunicare Re:ply. Revista va contribui la coeziunea echipei Petrom si la comunicarea mai vie a valorilor corporatiste, ea fiind publicata si in limba engleza, pentru a fi accesibila colegilor din Grupul OMV.

Revista are 24 pagini, doua sectiuni (business si divertisment), 13 rubrici (Stiri din companie, Stiri din industrie, Interviu, Reportaj, Prim-plan, Legende, Focus, Interactiv, Capital uman, Eco, Comunitate, Evenimente si Carte postala OMV) si are ca target cei 30.000 de angajati ai Petrom.pr,mediapub,Petrom,Re:ply,revista,


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Comunicatedepresa.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.