Potrivit Comunicate de Presa, Petrom, cea mai mare companie romaneasca, a lansat o revista pentru angajati, in colaborare cu agentia de comunicare Re:ply. Revista va contribui la coeziunea echipei Petrom si la comunicarea mai vie a valorilor corporatiste, ea fiind publicata si in limba engleza, pentru a fi accesibila colegilor din Grupul OMV.
Revista are 24 pagini, doua sectiuni (business si divertisment), 13 rubrici (Stiri din companie, Stiri din industrie, Interviu, Reportaj, Prim-plan, Legende, Focus, Interactiv, Capital uman, Eco, Comunitate, Evenimente si Carte postala OMV) si are ca target cei 30.000 de angajati ai Petrom.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Comunicatedepresa.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
H&M experimentează cu șorțuri care captează dioxidul de carbon
Sursa: green.start-up.ro
-
Ce înseamnă PCT crescut la analize
Sursa: garbo.ro
-
Puya și Melinda, poveste de dragoste ca în filme! Cei doi pleacă împreună la...
Sursa: kudika.ro
-
S-a lansat asigurarea ING Salary Protect
Sursa: futurebanking.ro
-
Ciolacu vrea mai degrabă impozitarea capitalului decât a muncii. ”Clasa medie...
Sursa: wall-street.ro