Productiile marca Discovery "made in Romania" mai au de asteptat - deocamdata reteaua de televiziune nu a primit nicio oferta suficient de buna care sa justifice o serie de documentare 100% locale, spune Ada Roseti, director de programe Discovery in Romania, Ungaria, Cehia si Slovacia.
  • Anul acesta ati lansat cateva productii locale si in Romania, fara sa dati foarte multe detalii despre continuarea lor. Urmeaza proiecte similare si in 2011?
Investigam intotdeauna oportunitati de a realiza productii locale, de altfel am si produs cateva episoade lungi, cu echipe partial din tara. Varianta de a realiza o serie de documentare in Romania este intotdeauna pe masa.
  • Si care ar fi problema?
AR:Problema este ca trebuie, in primul rand, sa se ridice la standardele internationale pe care le-am trasat. Ultimul lucru pe care ni-l dorim este sa aducem pe Discovery o productie "made in Romania" care sa fie sub nivelul celor pe care le difuzam in mod normal, si al carui singur argument pentru difuzare este ca e romanesc. Si ne dorim in aceeasi masura ca ceea ce vom produce local, pentru ca o vom face la un moment dat, cand vom gasi mixul ideal, sa fie relevant si pentru brand.
Retail jobs


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.