Cotidianul belgian La Dernière Heure a aparut pe piata, marti, intr-o varianta experimentala 3D, fotografiile si reclamele din publicatie fiind vizualizate in relief gratie unor ochelari stereoscopici inserati in aceasta editie, care marcheaza o premiera in Belgia si, totodata, in Europa.

Cotidianul belgian La Dernière Heure a aparut pe piata, marti, intr-o varianta experimentala 3D, fotografiile si reclamele din publicatie fiind vizualizate in relief gratie unor ochelari stereoscopici inserati in aceasta editie, care marcheaza o premiera in Belgia si, totodata, in Europa.

"Scopul acestui joc a fost ca ziarul sa apara integral in versiune 3D" , a explicat redactorul-sef al publicatiei, Hubert Leclercq, subliniind faptul ca a fost nevoie de trei luni pentru a ajunge la acest rezultat, transmite Mediafax.

Pentru a marca aceasta ocazie, tirajul ziarului a fost marit, de la 85.000 la 115.000 de exemplare.

"Pe fondul discutiilor despre filmele, televiziunea si jocurile 3D, am lansat o provocare", a spus Leclercq despre aparitia ziarului in versiune 3D, precizand ca nu cunoaste un precedent de acest fel in Europa, in afara experimentelor partiale 3D.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Bloombiz.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.