In timp ce piata de publicitate pentru publicatiile tiparite va scadea anul acesta cu 50%, de la in jur de 82 de milioane de euro anul trecut la aproape 40 milioane de euro in 2009, consumul de ziare si reviste a scazut si el per total, cu cateva exceptii, unde vanzarile au crescut semnificativ, potrivit datelor Biroului Roman de Audit al Tirajelor.

Dintre cotidienele de calitate, singurul care a inregistrat o crestere atat in privinta tirajului, cat si in privinta vanzarilor a fost Adevarul, cotidianul editat de grupul Adevarul Holding crescand la vanzari de 114.158 de exemplare in trimestrul al treilea al acestui an, fata de 37.091 de exemplare in trimestrul al treilea al anului trecut.

Pe de alta parte, cele mai importante scaderi au fost la Evenimentul Zilei si Cotidianul, ziare care in ultimul an au trecut prin importante schimbari de management

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.