Unele dintre cele mai mari trusturi media din Europa - Bertelsmann, Axel Springer, RCS MediaGroup si Lagardere - au implementat in 2009 planuri de reducere substantiala a costurilor.
Economiile realizate de acestea ajung pana la 900 de milioane de euro, cum este cazul grupului german Bertelsmann.
Sumele astfel economisite sunt directionate catre achizitii importante, de ordinul sutelor de milioane de euro, sau catre consolidarea pozitiilor pe piata.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Feeds.banknews.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Social Impact Award: 10 idei pentru binele societății vor fi incubate în vara...
Sursa: green.start-up.ro
-
România înregistrează aproape jumătate din vânzările online din Europa de Est
Sursa: retail.ro
-
Pickles, localul cu murături prăjite care-ți trezește simțurile
Sursa: start-up.ro
-
Cheesecake cu afine, un desert incredibil de pufos și delicios pentru această...
Sursa: garbo.ro
-
Ana Nicolescu, change strategist: Antreprenoriatul nu e greu. Ce e greu e să...
Sursa: kudika.ro
-
NN are 2,2 milioane de clienți în România
Sursa: futurebanking.ro
-
Zelenski: Atacul cu rachete al rușilor asupra unei clădiri din Odesa nu a...
Sursa: wall-street.ro