Potrivit estimarilor Media Hub, posturile de radio locale au strans mai putin cu sase milioane de euro din publicitate, in primele sapte luni din acest an, comparativ cu perioada ianuarie- iulie a anului trecut, cand au inregistrat 32 de milioane de euro, relateaza Financiarul.com.

Din topul advertiserilor la radio aproape ca au disparut dealerii auto, locul acestora fiind luat de retaileri si operatorii de telefonie.

In primele sapte luni, primele trei statii din punctul de vedere al incasarilor din publicitate - Kiss FM, Radio 21 si Europa FM - au adunat 20 de milioane de euro, cu 22% mai putin decat acum un an.

Citeste si:
Elena Udrea ramane in arest preventiv
Elena Udrea ramane in arest...

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Citeste articolul integral pe Financiarul.com



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.