Potrivit datelor Alfa Cont, cea mai mare parte din publicatiile de print de afaceri au vandut in primul semestru spatiu publicitar in valoare de 17,35 milioane euro, cu 34,2% mai putin decat in perioada similara a anului trecut, scrie Wall-Street.

De altfel, Ziarul Financiar ramane publicatia cu cele mai mari incasari din publicitate, cumuland, impreuna cu suplimentele, 5,25 milioane euro brut. Dar, fata de primul semestru din 2008, ziarul editat de Publimedia a avut vanzari mai slabe cu peste 42%.

Pe locul al doilea la incasari s-a situat Business Standard, cu un volum de 4,2 milioane la rate card, in scadere cu doar 5,5% fata de anul trecut. Cealalta publicatie de business din trustul Realitatea-Catavencu, saptamanalul Money Express, a fost si singura de pe piata care a inregistrat o crestere a veniturilor brute in 2009. Money Express a vandut spatiu publicitar in valoare de 1,89 milioane euro, cu 40.000 euro mai mult decat anul trecut.

Retail jobs

Saptamanalul Business Magazin, editat de Publimedia, a realizat incasari de 1,62 milioane euro, in scadere cu 25,5% fata de primele sase luni al lui 2008. O erodare mai puternica au avut vanzarile Capital: minus 60,3%, pana la 1,3 milioane euro.

Saptamana Financiara, parte din trustul Intact, a vandut publicitate in valoare de 1,17 milioane euro, in scadere cu 47,6%.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.