Postul TV History a decis sa nu mai difuzeze documentarul "Viata si Moarte la Roma", in care Decebal si Burebista erau contemporani, din cauza erorilor istorice sesizate de telespectatorii postului, informeaza Cotidianul.

"Documentarul a fost suspendat, pe moment, din programul Viasat History, pana cand vom putea clarifica situatia. Cautam sa contactam echipa ce s-a ocupat de producerea sa din partea British Sky Broadcasting", a precizat reprezentantul Viasat Romania, Cristina Calinoiu.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Cotidianul.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.