Potrivit Adevarul, in acest an, trusturile de presa si-au consolidat pozitiile, alegand sa se dezvolte pe nise. Astfel, Media Pro a preluat posturile sport.ro si MTV Romania, Realitatea Catavencu a lansat Romantica, iar trustul lui Dan Voiculescu a scos pe piata Antena 2.
O lansare mult asteptataa fost cea a televiziunii Kanal D, detinuta de trustul turcesc Dogan, care, desi a adus "la bord" multe vedete, nu a reusit sa atinga audiente mari, fiind pe locul opt in clasamentul televiziunilor.
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Adevarul.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
Mai multe despre
-
Cum să investești într-un startup: primii pași
Sursa: start-up.ro
-
Raportarea ESG și de ce este esențială pentru orice companie listată la bursă
Sursa: green.start-up.ro
-
Povestea Precious Circuit, start-up-ul fondat de doi tineri care fac...
Sursa: retail.ro
-
Părintele Porfirie: Medicamentul şi marele secret pentru creşterea copiilor
Sursa: garbo.ro
-
Cine sunt echipele care concurează la America Express? Acum s-a aflat! Ce...
Sursa: kudika.ro
-
CEC Bank, profit net de 54,2 milioane de lei în primul trimestru din 2022
Sursa: futurebanking.ro
-
România, pe locul 1 în UE la numărul de podgorii. Avem însă viță de vie...
Sursa: wall-street.ro