Potrivit Wall-Street, 2007 a fost un an plin pentru mass-media din Romania, iar 2008 se anunta si mai vivace. Astfel, grupul Realitatea-Catavencu si-a intarit pozitia pe zona de business prin lansarea, in prima jumatate a anului, a revistei saptamanale Money Express si a cotidianului Business Standard.
Ziarelor tabloide li s-a adaugat CanCan, editat de echipa saptamanalului Ciao, dar si Click!, care a inlocuit tabloidul Averea, din portofoliul Adevarul Holding.
In plus, fiecare dintre cele mai mari trusturi media din Romania a lansat cate un post de televiziune: trustul lui Voiculescu si-a completat colectia de Antene cu Antena 2, Sorin Ovidiu Vantu a lansat postul Romantica, iar Adrian Sarbu a adus pe ecrane Sport.ro.
Elena Udrea ramane in arest preventiv

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.