Industria de media si divertisment din Romania da semne de revenire si va inregistra o rata anuala medie de crestere de 8,8% intre 2011 si 2015, potrivit editiei de anul acesta a raportului PwC Global Entertainment and Media Outlook 2011-2015.

Valoarea totala a pietei de media din Romania va creste de la 2,5 miliarde de dolari in 2010 la 3,8 miliarde in 2015.

In raportul similar publicat in urma cu un an, PwC estima o crestere medie anuala de 9,1% in intervalul 2010-2014. Totodata, raportul PwC publicat in 2009 preconiza o crestere medie anuala de 6,3% in intervalul 2009-2013.

Piata de divertisment si media din Romania va fi cea de-a treia cea mai dinamica din regiune, dupa cele ale Turciei (care va inregistra o rata anuala medie de crestere de 13,2%) si Rusiei (11,7%), dar inaintea Poloniei (7,1%), Republicii Cehe (6,8%), si Ungariei (6,2%). Cu toate acestea, in cifre absolute, piata de divertisment si media din Romania va ramane printre cele mai mici din regiune, reprezentand aproximativ o zecime din valoarea pietei din Rusia (35,7 miliarde de dolari pana in 2015).

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.