Veniturile site-urilor de reduceri au ajuns in luna martie la valoarea de 4.754.785 de lei (1.141.714 euro, in crestere cu 62,90% comparativ cu luna anterioara, cand vanzarile au fost de 2.991.095 de lei (704.251 de euro), potrivit redutti.ro, agregator de oferte de tip „reduceri de grup”. De asemenea, numarul de oferte prezentate a crescut cu 63,64% (1.323 fata de 842). Valoarea medie a discounturilor a scazut de la 67,67% in februarie la 64,38% in martie.
Totalul eco­no­miilor generate in perioada studiata prin toate cele 1.323 de oferte a fost de 14.304.788 de lei (3,4 mil. euro), aproape dublu fata de luna prece­denta. Site-urile care au publicat cele mai multe ofer­te in perioada studiata au fost groupon.ro (249 oferte, 18,82% din total), kuponiada.ro (117 oferte, 8,84% din total), fundeal.ro (113 oferte, 8,54% din total), zumzi.ro (72 oferte, 5,44% din total), dealfever.ro (70 oferte, 5,29% din total). Au fost vandute un total de 119.033 de cupoa­ne, cele mai multe oferte fiind pentru Bucuresti - aproape 1.000.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.