Dezvoltarea retelelor de socializare in Romania, cum sunt Facebook, Hi5, LinkedIn, a platformelor de micro­blo­gging, cum ar fi Twitter, a platformelor de sharing de continut video, You Tube sau Trilulilu, cresterea numarului de bloguri, dar si extinderea jocurilor on­line au influentat puternic com­por­tamentul de consum al utilizatorilor de internet, insa au produs modificari si in strategiile companiilor in ceea ce priveste abordarea clientilor.
"Pentru multe companii, social media nu mai este demult o enigma. Exista mii de companii care sunt astazi active in domeniu. Pe Facebook sunt prezente acum mai bine de 5.000 de firme si firmulete. Din pacate insa, cele mai multe s-au oprit la Facebook. Spun din pacate pentru ca social media inseamna mai mult decat atat si poate aduce beneficii pe mai multe planuri. Exista in jur de 30 de branduri, din aprecierile mele, care sunt constant active pe mai multe platforme online”, a declarat pentru „Fin.ro” Cristian Manafu, consultant si trainer in social media, The Connector.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.