CorporateNews13 Ianuarie 201109:53

Lectura de un minut

Daca inca nu ati creat pagina Facebook sau aveti doar cativa fani, e esential sa stiti ca selectarea statutului (organizatie non-profit, companie ori poate o vedeta etc.) se poate face doar o data. Asa ca luati-o de la capat acum daca stiti ca ati fi putut face o alegere mai buna.

Odata creata pagina, puteti incepe sa-i invitati pe oamenii din jurul dumneavoastra sa devina fani (altfel spus, sa dea "like" paginii voastre).

Inainte de asta, insa, e important sa completati cat mai multe informatii despre businessul dumneavoastra sau despre organizatia pe care o reprezentati, astfel incat cei care "aterizeaza" accidental pe pagina dumneavoastra sa-si faca o idee despre ceea ce faceti.

Editarea acestor informatii cat mai detaliat si clar este cu atat mai importanta cu cat continutul paginilor Facebook a fost de ceva vreme inclus in algoritmii motoarelor de cautare.

Pe langa tabul cu informatii generale, foarte importanta este casuta de text "About", de sub fotografia de profil, informatiile de aici fiind primele din pagina Facebook ce intra in procesul de indexare al motoarelor de cautare.

Citeste si:
Trump: "Hidroxiclorochina si Azitromicin, luate impreuna, au o...
Donald Trump:...



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.