CorporateNews10 Noiembrie 201011:06

Lectura de un minut

Reprezentantii celor mai importanti jucatori din online-ul global si local vorbesc in cadrul Ro:newmedia despre modul in care vom evolua de la subiectul ”hot” al momentului - Facebook - spre ce va conta cu adevarat in viitor pe Internet.
Mark Cowan, head of emerging markets EMEA Facebook: Romania este unul dintre cele ”hot locuri” din Europa de Est. Nu spun ca fiecare dolar trebuie sa mearga spre Facebook insa exista diferite platforme de publicitate online unde pot fi plasati banii. Depinde de publicul tinta al fiecarei platforme. Vorbim doar de o modalitate diferita de a-ti plasa publicitatea pe Internet. Pentru noi ceea ce conteaza este partea de socializare si toata partea de search este despre prieteni si despre ce fac ei si pentru noi merge. Un lucru este cert: oamenii de marketing sunt pe Facebook. Poti folosi publicitatea pentru a-ti creste audienta, insa continutul este crucial.

Marvin Liao, global sales manager Emerging markets Yahoo: Online-ul este un mediu interactiv, in timp ce TV-ul este unul pasiv. Online-ul a devenit competitiv cu offline-ul din punct de vedere al atingerii audientelor.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.