CorporateNews10 Noiembrie 201010:57

Lectura sub un minut

Situatia publicitatii pe care Google o gazduieste se afla intr-o situatie interesanta si suntem satisfacuti de dezvoltarea acestei activitati in Romania, fiind o directie care trebuie luata cu adevarat in serios, a declarat marti, pentru Agerpres, managerul de proiect pentru Display Adds pentru zona Europei, Orientului Mijlociu si Africii, Steffen Ehrhardt, prezent la editia a cincea a RoNewMedia.
'Credem ca piata romaneasca are mult mai mult potential si ne asteptam ca, in cativa ani, piata publicitatii din Romania sa creasca la un cu totul alt nivel. Judecand din experienta pe care o detin, Romania are o situatie similara cu Ungaria si Bulgaria. Oportunitatile sunt mari si intotdeauna spun ca un exemplu de tara care, in ultimii ani, a avut un succes substantial, este Polonia. Romania ar putea ajunge la un nivel similar in cativa ani, daca anumite lucruri ar evolua asa cum trebuie', a afirmat Steffen Ehrhardt.



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.