Marele retailer american Gap a decis sa renunte la noul sau logo, lansat saptamâna trecuta, dupa ce un val de critici la adresa acestuia a inundat in ultimele zile retelele de socializare Twitter și Facebook. Anuntul a fost facut pe pagina de Facebook a brandului.

Saptamana Gap si-a lansat noul logo, care ar fi trebuit sa aduca “o expresie mai moderna, mai contemporana” a brandului. Clientii retailerului international nu au fost insa de alta parere. Revolta pe care a trezit-o noul (si acum defunctul) logo Gap a fost prompta si intensa.

"Imi aduce aminte de vechile galerii de imagini Microsoft Free Clip-art" a scris unul dintre pe Facebook, conform CNN.

"Arata exact ca un design powerpoint!" a completat altul.

Retail jobs

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

{* *}

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.