Adrian Sarbu, directorul executuv al grupului Central European Media Enterprises (CME), estimeaza ca preturile reclamelor TV vor reincepe sa creasca in a doua jumatate a anului, dupa ce industria de profil a atins punctul maxim al crizei financiare in...

Adrian Sarbu, directorul executuv al grupului Central European Media Enterprises (CME), estimeaza ca preturile reclamelor TV vor reincepe sa creasca in a doua jumatate a anului, dupa ce industria de profil a atins punctul maxim al crizei financiare in primul trimestru din 2010.

“Exista semnale care arata o imbunatatire a situatiei in piata, preturile pentru reclamele TV putand incepe sa creasca din nou in a doua jumatate a anului”, spune Adrian Sarbu, subliniind faptul ca CME “a continuat sa isi sustina clientii prin pachete promotionale si alte stimulente”.

Activitatea CME a fost influentata de declinul de 30% din industria de publicitate TV in 2009. Pierderile provocate de recesiune vor fi recuperate pana in 2012


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.