Adrian Sarbu, directorul executuv al grupului Central European Media Enterprises (CME), estimeaza ca preturile reclamelor TV vor reincepe sa creasca in a doua jumatate a anului, dupa ce industria de profil a atins punctul maxim al crizei financiare in primul trimestru din 2010.
“Exista semnale care arata o imbunatatire a situatiei in piata, preturile pentru reclamele TV putand incepe sa creasca din nou in a doua jumatate a anului”, spune Adrian Sarbu, subliniind faptul ca CME “a continuat sa isi sustina clientii prin pachete promotionale si alte stimulente”.
Activitatea CME a fost influentata de declinul de 30% din industria de publicitate TV in 2009. Pierderile provocate de recesiune vor fi recuperate pana in 2012
Despre autor:
Citeste articolul integral pe Wall-street.ro
Te-ar putea interesa si:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.
-
Alina Rachieru, Pineberry: Mulți români caută și cumpără produse doar la preț...
Sursa: retail.ro
-
StepFWD lansează înscrierile pentru cohorta 2022 a pre-acceleratorului
Sursa: start-up.ro
-
Fuergy, slovacii care vor să aducă independența energetică în Europa
Sursa: green.start-up.ro
-
Etalare de Tarot: Ce cumpănă treci în iunie 2022?
Sursa: garbo.ro
-
Visa și Western Union lansează WU+ în România și Germania
Sursa: futurebanking.ro
-
Zece schimbări care te pot surprinde în sarcină
Sursa: kudika.ro
-
Formularul digital dedicat înscrierii în programul de granturi pentru...
Sursa: wall-street.ro