Bugetul mediu al unei campanii de promovare pe reteaua de socializare Facebook, care are peste un milion de utilizatori in Romania, este intre 2.000-3.000 de euro, declara Laurentiu Pop, deputy managing director al Httpol Romania, agentia de...
Bugetul mediu al unei campanii de promovare pe reteaua de socializare Facebook, care are peste un milion de utilizatori in Romania, este intre 2.000-3.000 de euro, declara Laurentiu Pop, deputy managing director al Httpol Romania, agentia de publicitate interactiva care vinde publicitate pentru Facebook pe piata locala.

Cei mai mari investitori in publicitatea pe reteaua de socializare sunt din domeniul bunurilor de larg consum, telecomunicatiilor, bancar, IT si comert electronic. In prezent reteaua cu peste 400 de milioane de utilizatori la nivel mondial are putin peste un milion de vizitatori si in Romania, in ultimele trei fiind inregistrata o dublare a numarului de conturi active in tara noastra.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.