Site-ul de microblogging Twitter publica incepand cu 30 martie mesaje date de utilizatori pe pagina sa principala, modificare ce face parte din strategia de a evidentia caracterul comunicarii in timp real al serviciului. Aceasta schimbare este vazuta ca o potentiala mina de aur pentru retailerii care vor sa-si promoveze produsele, scrie Eweek.com. Celelalte modificari constau in afisarea celor mai populare subiecte discutate, pe o banda de tip "scroll", asemanatoarea celei ut
Site-ul de microblogging Twitter publica incepand cu 30 martie mesaje date de utilizatori pe pagina sa principala, modificare ce face parte din strategia de a evidentia caracterul comunicarii in timp real al serviciului. Aceasta schimbare este vazuta ca o potentiala mina de aur pentru retailerii care vor sa-si promoveze produsele.

Celelalte modificari constau in afisarea celor mai populare subiecte discutate, pe o banda de tip "scroll", asemanatoarea celei utilizate si in televiziune si pe care ruleaza informatii, precum si recomandari privind persoanele sau companiile pe care ai putea sa le urmaresti prin intermediul Twitter, intr-o caseta ce apare in partea stanga a paginii principale.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.