CorporateNews24 Martie 201010:30

Lectura de un minut

Comunicarea a intrat intr-o noua paradigma, in care Internetul joaca rolul central, iar managerii romani trebuie sa se adapteze acestei situatii si trebuie sa fie activi pe Twitter, Facebook sau orice alt tip de social media, pentru a combate publicitatea negativa, dar si pentru a fi mai aproape de angajati, a declarat omul de afaceri Marius Ghenea in cadrul PR…

Comunicarea a intrat intr-o noua paradigma, in care Internetul joaca rolul central, iar managerii romani trebuie sa se adapteze acestei situatii si trebuie sa fie activi pe Twitter, Facebook sau orice alt tip de social media, pentru a combate publicitatea negativa, dar si pentru a fi mai aproape de angajati, a declarat omul de afaceri Marius Ghenea in cadrul PR Forum 2010.

"Daca peste 50% din angajatii unei companii sunt pe un social media, managerul trebuie sa fie si el acolo. Este o chestie foarte simpla. Intr-adevar, daca 10% dintre ei sunt acolo, n-are rost sa pierzi prea mult timp cu asa ceva", a spus Marius Ghenea.

Directorii de companii ar trebui sa se inscrie si pe site-urile de recrutari, a spus Ghenea, sa vada ce fac angajatii companiei, unde-si depun CV-urile, care este interesul lor de a continua in firma la care lucreaza sau daca vor sa se mute in alta parte.

Citeste si:
Elena Udrea ramane in arest preventiv
Elena Udrea ramane in arest...

Citeste articolul integral pe Feeds.banknews.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.