CorporateNews22 Martie 201013:35

Lectura de un minut

Consumatorii care sunt fani pe reteaua sociala Facebook sau followeri pe Twitter ai unui brand sunt mult mai inclinati sa recomande acea marca prietenilor, dar de asemenea sa si cumpere produse sau servicii ale companiei respective, decat inainte de a deveni followeri/fani, rezulta dintr-un studiu al companiei de cercetare Chadwick Martin Bailey. Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.500 de internauti din SUA. Din acesta a rezultat ca 60% dintre fanii pe Facebook si 79% dintre fol
Consumatorii care sunt fani pe reteaua sociala Facebook sau followeri pe Twitter ai unui brand sunt mult mai inclinati sa recomande acea marca prietenilor, dar de asemenea sa si cumpere produse sau servicii ale companiei respective, decat inainte de a deveni followeri/fani, rezulta dintr-un studiu al companiei de cercetare Chadwick Martin Bailey.

Studiul a fost realizat pe un esantion de 1.500 de internauti din SUA. Din acesta a rezultat ca 60% dintre fanii pe Facebook si 79% dintre followerii pe Twitter sunt mai predispusi sa recomande brandurile decat inainte de a le urmari pe canalele sociale. Mai mult de atat, 51% dintre fanii Facebook si 67% dintre cei de pe Twitter ar cumpara produse sau servicii ale acestor branduri. Considerand faptul ca Facebook are peste 400 milioane de utilizatori la nivel global, oportunitatile pentru marketeri sunt foarte mari, subliniaza studiul companiei de cercetare.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.