CorporateNews16 Martie 201012:44

Lectura sub un minut

Aproape 60% dintre consumatorii de presa online din Statele Unite ale Americii acceseaza doua pana la cinci site-uri in fiecare zi si nu s-au aratat dispusi sa plateasca pentru a avea acces la informatii, potrivit unui studiu citat de presa internationala. Doar 35% dintre cei care folosesc Internetul pentru a se informa au un site favorit, in timp ce doar 21% sunt mai mult sau mai putin "monogami" si recurg la o singura sursa de informatii, potrivit unui studiu realizat de
Aproape 60% dintre consumatorii de presa online din Statele Unite ale Americii acceseaza doua pana la cinci site-uri in fiecare zi si nu s-au aratat dispusi sa plateasca pentru a avea acces la informatii, potrivit unui studiu citat de presa internationala.

Doar 35% dintre cei care folosesc Internetul pentru a se informa au un site favorit, in timp ce doar 21% sunt mai mult sau mai putin "monogami" si recurg la o singura sursa de informatii, potrivit unui studiu realizat de Pew Research Center.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.