CorporateNews15 Martie 201010:58

Lectura de un minut

In Second Life si pe Facebook, Centrul Medical Unirea face cunostinta cu tinerii care ii vor deveni clienti poate si peste 10-15 ani. “Nu vreau sa mai ratam sansa asta”, spune Alexandru Popescu, director comercial CMU.

La inceputul acestui an, Centrul Medical Unirea a devenit primul furnizor roman de servicii de sanatate prezent in Second Life, cu un centru in Bucurestiul Virtual. In acest spatiu, compania isi propune sa comunice cu tinerii si sa organizeze cursuri interactive – un prim astfel de eveniment, pe tema educatiei sexuale, a avut loc in februarie cand unul dintre medicii CMU reprezentat printr-un avatar a raspuns intrebarilor puse de 15 tineri. In spatele acestui demers sta o strategie de comunicare cu un segment de oameni carora clinicilor medicale li se adreseaza rareori.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.