Twitter a depasit 10 miliarde de tweet-uri in mai putin de patru ani decat a fost lansat, iar 20% dintre mesaje fac referire la un produs sau un brand, potrivit unui studiu al Virgin Media Business, citat de presa internationala. In ciuda succesului inregistrat de site-ul de micro-blogging si a faptului ca 1 din 5 mesaje face referire la un produs sau un brand, companiile nu prea s-au inghesuit sa fie prezente aici, ceea ce i-ar putea costa destul de scump, potrivit... [ Citeste art
Twitter a depasit 10 miliarde de tweet-uri in mai putin de patru ani decat a fost lansat, iar 20% dintre mesaje fac referire la un produs sau un brand, potrivit unui studiu al Virgin Media Business.

In ciuda succesului inregistrat de site-ul de micro-blogging si a faptului ca 1 din 5 mesaje face referire la un produs sau un brand, companiile nu prea s-au inghesuit sa fie prezente aici, ceea ce i-ar putea costa destul de scump.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.