Alan Rusbridger, editorul The Guardian, a respins ideea taxarii continutului online, subliniind faptul ca grupul de presa Guardian News&Media, care a castigat aproximativ 30 de milioane de euro din publicitatea online in 2009, se va concentra pe...

Alan Rusbridger, editorul The Guardian, a respins ideea taxarii continutului online, subliniind faptul ca grupul de presa Guardian News&Media, care a castigat aproximativ 30 de milioane de euro din publicitatea online in 2009, se va concentra pe atragerea audientei si a clientilor de publicitate prin continutul sau.

Rusbridger a declarat ca este prea devreme pentru a respinge “potentialul de crestere al mediului online” motivand prin cea mai grava criza economica dupa cea din anul 1929. El a recunoscut ca cele 30 de milioane de euro castigate din publicitatea online nu au fost suficiente pentru a sustine ziarul in varianta printata, fapt reflectat si de reducerea personalului cu 100 de angajati in cazul The Guardian.

Cu toate acestea, Alan Rusbridger a afirmat ca introducerea taxarii continutului online ar putea reduce semnificativ veniturile din publicitatea online.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.