4 Ianuarie 2010 , 10:56 in CorporateNews

Piata de media si publicitate a intrat in anul 2010 fara cateva titluri importante de presa scrisa, mai mica din punct de vedere valoric, insa cu promisiuni din partea unor zone dinamice, precum Internetul si cinema-ul.

Brandul de tara al Romaniei a redevenit, in 2009, subiect de exercitiu pentru guvern, dupa incercari precum "Romania, simply surprising” (2001) si „Fabulouspirit” (2007). Ministerul condus de Elena Udrea a lansat, la 1 Mai, campania de promovare a Romaniei ca destinatie turistica „Romania – Land of Choice”.

Un al doilea moment din industria media s-a intamplat in noiembrie, cand fondul de investitii 3TS Cisco Growth Fund a anuntat preluarea unui pachet de 25% din actiunile publisher-ului online InternetCorp (editorul Wall-Street, 9AM, Kudika, Garbo, Envy si Yuppy). Tranzactia va accelera ritmul de dezvoltare a companiei.

Ultimul an a fost unul bun pentru Adrian Sarbu. A fost numit CEO al grupului Central European Media Enterprises (CME), proprietarul Pro TV, devenind romanul cu cea mai inalta pozitie executiva intr-o multinationala.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Topul celor mai importante momente in media, in 2009.