White Image, companie locala de e-mail marketing care gestioneaza peste 100 milioane de e-mailuri, a lansat un instrument prin care oamenii de marketing pot desfasura campaniile prin e-mail si in retelele sociale.

White Image, companie locala de e-mail marketing care gestioneaza peste 100 milioane de e-mailuri, a lansat un instrument prin care oamenii de marketing pot desfasura campanii prin e-mail si in retelele sociale.

Principala caracteristica a instrumentului denumit “7w” (who, what, why, when, where, whom, whose) este distribuirea e-mailurilor in cele mai importante retele sociale: Twitter, Facebook, LinkedIn, MySpace ori Digg.

"In 2009, la nivel international, aproximativ 39% dintre marketeri au folosit social media in strategiile de crestere a bazelor de date. In conditiile in care multi marketeri sunt inca atrasi de numerele mari, cei care au folosit si folosesc social media au descoperit ca acestea ofera mult mai multa calitate decat cantitate, in ceea ce priveste cresterea listelor", a declarat Andrei Georgescu, managing partner White Image.

Retail jobs

Despre autor:

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.