Publicitatea online din Marea Britanie va inregistra prima scadere din 2009, de 13,1%, declin care va continua si in 2010, cand se asteapta o depreciere de 2,1%, potrivit estimarilor agentiei media ZenithOptimedia, potrivit The Telegraph. Astfel, in 2009, publicitatea online din Marea Britanie se va cifra la 10,7 miliarde de lire sterline, iar in 2010, deprecierea va fi de 2,1%, pana la 10,5 miliarde de lire.In iulie, estimarile grupului vizau un declin de 10,5% pentru 2009 si de...
Publicitatea online din Marea Britanie va inregistra prima scadere din 2009, de 13,1%, declin care va continua si in 2010, cand se asteapta o depreciere de 2,1%, potrivit estimarilor agentiei media ZenithOptimedia.

Astfel, in 2009, publicitatea online din Marea Britanie se va cifra la 10,7 miliarde de lire sterline, iar in 2010, deprecierea va fi de 2,1%, pana la 10,5 miliarde de lire.In iulie, estimarile grupului vizau un declin de 10,5% pentru 2009.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.