Proprietarul The Wall Street Journal, Rupert Murdoch, sustinea recent ca ziarele ar trebui sa gaseasca solutii pentru a taxa continutul distribuit online, in conditiile in care vanzarile de publicitate din presa scrisa inregistreaza scaderi, relateaza Wall-Street.

Declaratia lui Rupert Murdoch nu a trecut neobservata in peisajul media romanesc, dar pietele de specialitate din Statele Unite si Romania difera, iar aplicarea unei astfel de decizii nu inseamna neaparat succesul, corelat cu o crestere a veniturilor.

Mihai Seceleanu, director general Internet Corp sustine ca, indiferent de valoarea abonamentului, orice publicatie online care va incerca o astfel de abordare va pierde din cititori. "Problema este in ce masura veniturile din abonamente pot compensa scaderea accentuata a veniturilor din publicitate, cauzata la randul sau de o scadere agresiva a audientei site-ului"

Retail jobs

"Nu cred ca site-urile din Romania sunt pregatite pentru o astfel de masura si nici nu cred ca va fi o reactie a intregii industrii. Competitia si poate uneori orgoliile depasesc interesele economice pe aceasta piata", spune director de publishing al Publimedia International.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Mad.wall-street.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.