Agentia McCann Erickson a castigat, la inceputul lunii iunie, in urma unui pitch, contul de comunicare pentru operatorul de telecomunicatii UPC. Contractul este valabil pe o perioada de 2 ani, iar prima campanie integrata realizata de noua agentie de creatie va incepe in luna septembrie, au anuntat oficialii McCann Erickson. McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de account management, creatie si intermediere productie audio/video si print, precum si servicii complete de strate

Agentia McCann Erickson a castigat, la inceputul lunii iunie, in urma unui pitch, contul de comunicare pentru operatorul de telecomunicatii UPC. Contractul este valabil pe o perioada de 2 ani, iar prima campanie integrata realizata de noua agentie de creatie va incepe in luna septembrie, au anuntat oficialii McCann Erickson.

McCann Erickson va furniza pentru UPC servicii de account management, creatie si intermediere productie audio/video si print, precum si servicii complete de strategie, creatie si productie online.

Anterior, creatia UPC a fost gestionata, timp de circa 2-3 ani, de agentia de publicitate Funny.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.