Grupul media News Corp ofera reduceri impresionante pentru reclamele care vor aparea in publicatiile Wall Street Journal (WSJ) si New York Post dupa ce Rupert Murdoch, presedintele conglomeratului, se pregateste de un atac agresiv asupra rivalului New...
Grupul media News Corp ofera reduceri impresionante pentru reclamele care vor aparea in publicatiile Wall Street Journal (WSJ) si New York Post dupa ce Rupert Murdoch, presedintele conglomeratului, se pregateste de un atac agresiv asupra rivalului New York Times.

Reducerile sunt facute inainte lansarii editiei WSJ pentru New York, ce va ataca direct audienta Times. Noul asalt asupra Times seamana cu strategia care a ajutat la extinderea imperiului media in intreaga lume. Murdoch a facut primul pas in aceasta directie dupa ce a sporit numarul stirilor generaliste din paginile WSJ pentru a castiga din audienta Times.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.