Bogdan Popovici, unul dintre personajele controversate ale peisajului de business autohton, a lansat in anul 2000 un proiect de presa curajos, Media On. Branduri ca Banii Nostri, Eurolider, Insight Tarom sau Invest Romania au luat nastere in trustul lui Popovici. Astazi, singurul brand cu traditie care i-a mai ramas, dupa falimentarea Media On in 2009, este Banii Nostri, proiect online sustinut de o mana de oameni. Din 2009, Media On s-a dizolvat, transformandu-se in Media 10, cu un por
Bogdan Popovici, unul dintre personajele controversate ale peisajului de business autohton, a lansat in anul 2000 un proiect de presa curajos, Media On. Branduri ca Banii Nostri, Eurolider, Insight Tarom sau Invest Romania au luat nastere in trustul lui Popovici. Astazi, singurul brand cu traditie care i-a mai ramas, dupa falimentarea Media On in 2009, este Banii Nostri, proiect online sustinut de o mana de oameni.

Din 2009, Media On s-a dizolvat, transformandu-se in Media 10, cu un portofoliu care exclude formatul print. Pe langa Banii Nostri, publisherul mai editeaza cateva site-uri, care insa nu sunt in top pe niciuna dintre categoriile respective: 1001case.ro (site de imobiliare cu o componenta de magazin online), portalul 1001auto.ro, Lady4ever.ro (portal de shopping dedicat femeilor).

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.