Serviciile non-media (PR, publicitate, branding, interactiv, marketing direct) oferite de agentiile grupului de comunicare Ogilvy Romania vor aduce anul acesta venituri mai mari in comparatie cu 2009, a declarat pentru DailyBusiness.ro Manuela Necula, head of Ogilvy Group Romania. Aceasta declaratie vine in contextul in care piata media, care ruleaza "grosul" bugetelor advertiserilor, risca sa scada si in 2010, cu circa 10%. Necula nu a facut o estimare exacta in privinta busi
Serviciile non-media (PR, publicitate, branding, interactiv, marketing direct) oferite de agentiile grupului de comunicare Ogilvy Romania vor aduce anul acesta venituri mai mari in comparatie cu 2009, a declarat pentru DailyBusiness.ro Manuela Necula, head of Ogilvy Group Romania. Aceasta declaratie vine in contextul in care piata media, care ruleaza "grosul" bugetelor advertiserilor, risca sa scada si in 2010, cu circa 10%.

Necula nu a facut o estimare exacta in privinta business-ului de media al grupului pe care il conduce, spunand doar ca la nivelul intregii piete este de asteptat sa intervina o noua scadere, de circa 10% fata de anul trecut.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.