8 Ianuarie 2010 , 10:44 in CorporateNews
Revistele Tabu, Bucataria pentru toti, reteaua de ghiduri de divertisment 24 FUN si Superbebe au fost vandute de catre grupul Realitatea-Catavencu si vor fi preluate, incepand cu luna februarie, de noii administratori.

Revistele Tabu, Bucataria pentru toti, reteaua de ghiduri de divertisment 24 FUN si Superbebe au fost vandute de catre grupul Realitatea-Catavencu si vor fi preluate, incepand cu luna februarie, de noii administratori.

Astfel, ghidurile de divertisment 24 FUN vor fi editate de Alexandru Sandulescu, Bucataria pentru toti de catre Razvan Cucui, Superbebe de catre Tana Pazara, iar Aventuri la pescuit de catre Sorin Vulpe, au declarat reprezentantii trustului de presa.

Revista glossy Tabu urmeaza sa fie achizitionata de regia de vanzari de publicitate DBV Media House, condusa de Brindusa Vlanga.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

Vrei sa fii la curent cu cele mai importante stiri?
Urmareste-ne si pe Facebook
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Twitter

Aboneaza-te la 9AM sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Realitatea-Catavencu a gasit cumparatori pentru revistele diviziei Lifestyle.