Piata de media din Romania va scadea anul acesta cu circa 35-38%, fata de anul trecut, pana la valoarea de 350 milioane euro, potrivit studiului Media Fact Book, realizat de agentia Initiative Media. Activa pe piata de media romaneasca de 12 ani, Initiative Romania este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide.In Romania, Initiative face parte din grupul de companii care mai include Lowe & Partners, Brand Connection, Lowe PR si... [ Citeste articolul pe DailyBusiness
Piata de media din Romania va scadea anul acesta cu circa 35-38%, fata de anul trecut, pana la valoarea de 350 milioane euro, potrivit studiului Media Fact Book, realizat de agentia Initiative Media.

Activa pe piata de media romaneasca de 12 ani, Initiative Romania este afiliata retelei internationale Initiative Worldwide.In Romania, Initiative face parte din grupul de companii care mai include Lowe & Partners, Brand Connection, Lowe PR.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.