Tranzactiile online sunt in continua crestere si consemneaza faptul ca opt din zece consumatori apeleaza la cumparaturi in mediul virtual de cel putin doua ori pe saptamana, releva un studiu de piata realizat de compania de cercetare ABI Research.
Pe fondul acestei statistici, gigantul american IBM si-a imbunatatit portofoliul de produse anuntand, marti, lansarea unui nou software creat special pentru a ajuta companiile sa-si imbunatateasca prezenta in mediul online. Aplicatia, intitulata IBM Customer Experience Suite, dispune de capabilitati de analiza, social software si comert online, ce ajuta companiile sa creeze experiente web dinamice si interactive puternic directionate spre clienti.

Noul soft se bazeaza pe 10 ani de experienta IBM in oferirea aplicatiilor software de management al continutului web catre peste 8.000 de clienti la nivel global.


Despre autor:


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.