Profilul utilizatorului român s-a modificat fata de anul 2009, internetul românesc fiind dominat de femei, cu vârsta cuprinsa între 20 si 24 ani, care îsi petrec cel mai mult timp în Capitala, conform rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro, remise Agerpres.Agentia Nationala de Presa - Agerpres

Profilul utilizatorului român s-a modificat faţă de anul 2009, internetul românesc fiind dominat de femei, cu vârsta cuprinsă între 20 şi 24 ani, care îşi petrec cel mai mult timp în Capitală, conform rezultatelor campaniei de Studii demografice trafic.ro.

Campania a fost derulată în perioadă 25 mai - 20 iunie, pe 2058 de site-uri din România, pe un eşantion reprezentativ de 42.000 de respondenţi.În 2010, bătălia sexelor este câştigată de femei (53 la sută), cu aproximativ 6 procente în plus faţă de utilizatorii de sex masculin (47 la sută). Din totalul respondenţilor, 50 la sută sunt necăsătoriţi, surclasând-i pe cei care preferă instituţia căsătoriei sau cei care locuiesc cu partenerul (44 la sută).

Ca şi în 2009, topul este dominat de vârsta de 20 - 24 ani (22 la sută), procentaj urmat de cei cu vârstele de 25-29 ani (16 la sută), 30 - 34 ani (14 la sută) şi 40 - 49 ani (14 la sută). Categoriile extreme de vârstă formează cea mai mică parte din audienţă: cei sub 14 ani (3 la sută) şi cei de peste 60 de ani (2 la sută.)

Citeste si:
Studiu: 77% dintre romani cred ca IT-ul va fi cel mai cautat...
Studiu: 77% dintre romani...

Citeste articolul integral pe Doingbusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.