Cele mai recente date ale studiului socio-de­mo­grafic SATI arata ca utilizatorii hi5 se dis­ting printr-o mare afinitate pentru domenii precum frumusete/cosmetice, moda/ves­ti­men­tatie, fitness/ingrijire personala. De...
Cele mai recente date ale studiului socio-de­mo­grafic SATI arata ca utilizatorii hi5 se dis­ting printr-o mare afinitate pentru domenii precum frumusete/cosmetice, moda/ves­ti­men­tatie, fitness/ingrijire personala.

De ase­me­nea, desi nu sunt principalii aducatori de ve­nit in gos­po­darie, utilizatorii hi5 inten­tio­nea­za sa cumpere produse/servicii conform te­me­lor de interes, cu accent pe: aparatura audio vi­deo sau foto, telefon mobil, computer, echi­pa­ment sportiv. In aprilie, hi5.com aduna peste 4 milioane de vizitatori unici, potrivit SATI.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Financiarul.com


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.