Facebook le va permite utilizatorilor sa comunice automat locul unde se afla odata cu postarea de mesaje, pana la sfarsitul lunii mai, o noutate de pe urma careia vor profita companiile, potrivit adage.com. Specialistii in marketing, care s-au aratat interesati atat de Facebook, cat si targetarea pe criterii geografice in ultima vreme, vor fi integrati in acest sistem ulterior.Ad Age a scris despre faptul ca McDonald's le va permite... [ Citeste articolul pe DailyBusiness.ro
Facebook le va permite utilizatorilor sa comunice automat locul unde se afla odata cu postarea de mesaje, pana la sfarsitul lunii mai, o noutate de pe urma careia vor profita companiile.

Specialistii in marketing, care s-au aratat interesati atat de Facebook, cat si targetarea pe criterii geografice in ultima vreme, vor fi integrati in acest sistem ulterior.

Citeste articolul integral pe Dailybusiness.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.