CorporateNews19 Martie 201010:45

Lectura de un minut

Piata din Romania este pregatita pentru a avea un birou local Google, insa decizia finala apartine top management-ului companiei, a declarat, in cadrul unui seminar sustinut in Romania, Steffan Ehrhartt, product specialist emerging markets (Europa de...
Piata din Romania este pregatita pentru a avea un birou local Google, insa decizia finala apartine top management-ului companiei, a declarat, in cadrul unui seminar sustinut in Romania, Steffan Ehrhartt, product specialist emerging markets (Europa de Est, Orientul Mijlociu si Africa).

In opinia acestuia Google trebuia sa fie prezent de ceva timp printr-un birou pe piata locala. “Cred ca Romania trebuia sa aiba deja un birou local al Google, fiind una dintre cele mai importante tari pentru noi in regiune. Piata locala are un potential ridicat avand in vedere ca 97% dintre Romanii care cauta pe Internet folosesc Google”, a declarat Ehrhartt, cu ocazia seminarului "Promovarea turismului romanesc", sustinut de Google in cadrul targului de turism Holiday Market, care se desfasoara in perioada 18-21 martie la Palatul Parlamentului.

Citeste articolul integral pe Wall-street.ro



Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.