Angajatorii vizualizeaza profilurile de pe retelele online de socializare ale candidatilor, pentru a afla mai multe despre felul lor de a fi. Patronii spun ca afla de pe internet daca viitorii angajati sunt sociabili sau prea putin responsabili, ce experienta profesionala au de fapt si cum sunt vazuti de cei din jurul lor. Nu esti pe internet, nu existi. In era webului, identitatea online nu mai este o necunoscuta. Din acest motiv, cei care vaneaza…
Angajatorii vizualizeaza profilurile de pe retelele online de socializare ale candidatilor, pentru a afla mai multe despre felul lor de a fi. Patronii spun ca afla de pe internet daca viitorii angajati sunt sociabili sau prea putin responsabili, ce experienta profesionala au de fapt si cum sunt vazuti de cei din jurul lor. Nu esti pe internet, nu existi. In era webului, identitatea online nu mai este o necunoscuta. Din acest motiv, cei care vaneaza un anumit loc de munca trebuie sa fie atenti la felul in care se promoveaza pe internet.

Recrutarea personalului tine, mai nou, si de brandul pe care candidatii si-l creaza pe internet prin intermediul site-urilor de relationare ca Hi5 sau Facebook, dar si prin site-urile de relationare profesionala ca Linkedin.


Despre autor:

Citeste articolul integral pe Banknews.ro


Abonează-te pe


Te-ar putea interesa si:

In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului.